OUTFIT

Idag slapper jeg af i sengen, ligesom jeg har gjort de andre dage . I know, det er dovent men det er altså bare det jeg føler for . Dog har jeg lige været nede og handle lidt mad ned, og der skulle man jo smide noget tøj på . Jeg valgte et lidt casual outfit med to skjorter fordi jeg syntes at en var for lidt . Og ja, på tidspunkt regnede det altså ikke!

Og jeg elsker regnen lige nu . Den er jo såååå lækker at høre på!

I am having a little lazy day in my bed . Basically like a lot of other days, and i really love how the rain is singing outside . Well i wen’t out to shop and this is what i wore . Doubleshirt, and shorts . Love the look!

5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Mikkel

5 responses to “OUTFIT

  1. Christina

    Nice outfit :-) har fulgt din blog et stykke tid, har bare ikke fået kommenteret. men nu vil jeg gøre det, det er en rigtig fed blog du har! keep the good work up!

  2. din blog er så lækker!!

    lifebyny.blogspot.com

  3. caroiineb

    Det fungerer super godt med de to skjorter – Det må jeg proppe kæresten i ;) Tak for inspiration! :D

  4. Caitlin

    Har du ikke andre sko end All Stars? :D Synes altid, du har dem på. :p

  5. Haha, jo jeg har masser af andre, de er bare SÅ rare at have på!

Skriv et svar

