WHITE INFO

Ja jeg tænkte det måske var lidt sjovt at komme med lidt info omkring WHITE, om ikke andet så er det da i hvet fald praktisk .

White har indtil videre haft lidt over 4600 læsere, og dette skyldes at flere forskellige har linket til det, udover mig selv . Samtidigt har det slået online-versionen af WHERE2GO, og online-versionen af soundvenue!

Det er jeg selvfølgelig taknemmelig for helt ind til benet!

Men vidste i godt at i kan subscribe på det? I kan i hvert fald som det ud nu tilmelde jer WHITE på Bloglovin og via hjemmesiden kan i tilmelde jer google friendconnect hvis i skulle have lyst til det i stedet . Dette er den nemmeste måde at følge med i hvad der sker med WHITE, selvom der stadig vil komme nogle opdateringer her når jeg har været ude at skyde . Den anden hjemmeside er mest til når bladet udkommer . Så skynd jer ind og tilmeld jer, så i kan få af vide som de første når bladet udkommer!

The readership on WHITE has been immense, and i just wanted to tell you about the subscription-possibillities . Subscription is of course free, and you can subscribe in two ways, via Bloglovin and google friend connect . If you wanna sign via google friend connect you can go through the mag’s website and do so . You see the website HERE .

5 kommentarer

Filed under WHITE

5 responses to “WHITE INFO

  1. Det er rigtig godt gået Mikkel! Way to go! :)

  2. Emilie

    Hej Mikkel. Lækker blog, læser den hver dag.
    Har kigget lidt i “White” fra Trés Chic Clique’s blog, hvor hun viser en online-udgave af den. Og er sgu overrasket. Den er virkelig fed. Du har stylet dine photoshoots selv ikke? Det ser meget prof. ud. Fortsæt med det!

  3. Kigger lige nærmere på, for som jeg sagde forleden, så ser du jo über godt ud!:)

    Go weekend
    /Simone

  4. Lena

    Virkelig flot arbejde, dog synes jeg lige du skal vide at du har lavet en stavefejl i bladet – garderobe staves ikke gardarobe.
    Dette er altså ikke ment som en ond hater-comment, jeg ville bare lige påpege det.

  5. Det ser jeg det skam heller ikke som :) Er glad fir at du syntes om bladet, men ja . Jeg har nemlig også set fejlen første gang jeg læste bladet igennem . men tak!

Skriv et svar

