MY BAG

Jeg har altid godt kunne lige de der indlæg hvor man fik et kig ned i tasken hos bloggeren man nu følger, og det ville jeg da også lave . Så her er hvad jeg render rundt med i min taske .

Jeg render faktisk kun rundt med det mest nødvendige, så i min taske ligger der kun mit buskort, og mine andre kort, min iphone, mine solbriller, mine nøgler og så komemr jeg engang imellem til at ryge, så det har jeg selvfølgelig også med . Og forresten høretelefoner også, jeg laver jo næsten ikke andet end at høre musik!

I loooove “look into my bag” posts, and i always wante to do my own! So now i did, and it dawned on me that my bag is rather boring . I always carry the basic things around . So in my bag i carry my bus-card my sunnies, my iphone, my lighter and ciggys, my key and lat but not least my headphones . Do you love it?

4 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Mikkel

4 responses to “MY BAG

  1. Den Louis Vuitton bæltetaske, hvornår er den købt og hvor meget? Den er hel fantastisk!

  2. God idé. Årh ja musik er jo det bedste :-)

  3. Indholdet i tasken er altid godt at kigge på. Men hvis tasken er lækker, så vil jeg også gerne se lidt mere til den samtidig med indholdet ;)

    Glitter Amalie

  4. Christina

    Musik er os det bedste!

Skriv et svar

