NOT A WOMAN ..

.. men skide inspirerende alligevel! Jeg har endnu engang været på hapsejagt hos Tommy Ton‘s twitter! Og jeg elsker altså det her billede, nu når jeg er en meget farveforladt person mig selv .. Egentlig skulle jeg have postet et hardcore partybillede fra i går, men de er blevet væk .. Så nu får i det her! For jeg er forelsket .

Det er btw fra Jil Sander Menswear 2011 .

.. but still REALLY inspiring! I’ve been ripping of Tommy Ton‘s twitter again . Sry Mr. Tommy .. I don’t wear a lot of color myself, but i really envy this outfit . maybe it’s actually just the lighting but i love it though . Think color Mikkel .. START THINKING COLOR!

It’s from Jil Sander Menswear 2011 btw .

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration

One response to “NOT A WOMAN ..

  1. Laura

    Nøj, der er flotte billeder fra den kollektion! Har du set dem her: http://www.bloglovin.com/m/177743/102526797/a/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRmpha2FuZGppbC5jb20lMkZibG9nJTJGJTNGcCUzRDQ0MzU= ? Jeg er egentlig ikke til farver på tøj, men bare selve billederne er jo geniale! (:

Skriv et svar

