MIKKEL-OVERLOAD!

Jeg sad lige og stenede imens jeg printer SRO ud og så kom min lille internet-vej lige forbi A Question Of’s website . Guuuud hvor er der mange billeder af mig på webshoppen . Hvilket jo egentligt er forståeligt nok når man tænker på at jeg jo har skudt lookbook for dem! Men alleligevel .. It’s a bit funny!

Nå men hvis du vil se billederne større må du lige drible ind på AQO’s side HER .. Nu vil jeg smutte over på skolen og kvæle en skriftlig årsprøve . Kill me please?

There’s a like 500 pics of me on the A Question Of website . No wonder, since i shot the lookbook for them, i i still think it’s pretty funny! . Well . you can go look at the pics in a larger scale HERE! I’ll go to an exam now, kill me please?

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, Mikkel

One response to “MIKKEL-OVERLOAD!

  1. Tak for igår – det var sgu sjovt!! Håber du klarer din årsprøve ;)

Skriv et svar

