FOLDING WAYFARERS

Jeg lavede en lille aftale med SunglassesShop forleden dag der basalt set gik ud på en lille byttehandel . De havde nemlig set at jeg skulle på Roskilde og tænkte at jeg gerne ville have nogle flotte praktiske solbriller med, og det havde de mere end ret i . Så jeg blev tilbudt disse foldbare wayfarers til bytte for et link til dem i min sidebar i et stykke tid .. Det syntes jeg ikke selv jeg kunne sige nej til, da jeg har ønsket mig de her solbriller i tre år nu, så jeg sagde ja tak . Dog skal i lige vide at linket ikke kommer til at være der for evigt ..

Solbrillerne landede med UPS i dag to dage efter de var blevet sendt afsted fra England, og jeg sidder faktisk og skriver til jer med dem på lige nu . Ikke fordi jeg er udenfor men fordi jeg har lyst . De er jo super fede . Og så syntes jeg egentligt at man kan mærke rigtigt godt forskel på dem her og så de der plastikefterligninger man kan få overalt . De sider MEGET bedre på mit hoved i hvert fald ..

Jeg er super glad for dem, og er sikker på at de bliver brugt NON-stop i fremtiden . De skulle vist holde meget godt sådan nogle!

I made a deal with SunglassesShop the other day about me linking to them for a while and them giving me a pair of foldable Wayfarers . I really love them already but i should to, because i’ve been dying to get them for three years . They fit SO well!

6 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News

6 responses to “FOLDING WAYFARERS

  1. sidselhansen

    Wow, hvor er de seje! :D

  2. Victoria

    Jeg kan så informere dig om, at de holder godt, de Wayfarers der… Har selv min mors fra ’91, og dem er der intet galt med overhovedet!

  3. wow de er lækre! Jeg ønsker mig også inderligt et par wayfarers, men jeg tror ikke lige det er det mit budget trænger allermest til lige nu ;)

  4. Pia Radicke

    Pokkers også at jeg ikke “issuede” nogle stykker da jeg var i Thule. Vi havde dem på lager for de blev brugt i U.S. Airforce… Hvem kunne vide at de ville blive superhotte og møgdyre . Syntes godtnok de var grimme dengang !!!
    Nåh, men jeg har da heldigvis nogle Zippo lightere… og nu er rygning næsten bandlyst !!!!

  5. maja

    Arh!!!! giv mig dem :D
    – mener det samme, de ægte rayban briller, er self titusinde gange mere lækre at gå med og ser meget meget flottere ud. men desværre kan solbriller så nemt knække og derfor er det den billigste måde, at ty til H&M.. eller andre steder (:

  6. Anonym

    Hvor henne af på Roskilde skal du ligge?

Skriv et svar

