OUTFIT

Jeg har været lidt fraværende i går og idag og det skyldes at der har været alle de problemer der kunne være med bladet . Men jeg tror snart jeg har det klar! Jeg testede i går et af mine festivalsoutfit, men jeg er ikke sikker på om shorts’ne og tee’n går særligt godt i spænd . Nå men det var i hvert fald hvad jeg havde på i går .

Shortsne er jeg bare blevet super glad for! De sidder jo virkeligt godt ..Men det kunne egentligt godt være jeg snart skulle anskaffe mig nogle nye sko . Hmmm .

I tried out one of the outfit’s i’ve planned for Roskilde yesterday, and i think it worked out good . These shorts where the ones i bought at H&M and i am really quite kken of them . They fit SO good . Well . Maybe i should get some new shoes?

16 kommentarer

Filed under Mikkel

16 responses to “OUTFIT

  1. Mor

    Ja hvad sker der for dine sko.. :-0 dem kan du da ikke rende rundt med..

  2. Tee’n og shorts’ne er helt vild seje, men tror heller ikke de skal være sammen. Behold du bare skoene til efter Roskilde så kan altid smide dem ud bagefter

    http://accordingtomalle.wordpress.com/

  3. Julie

    Jeg synes faktisk at det er cool sammen! Selvom det er lidt mere sprælsk end du plejer – men festivaler er jo også det perfekte sted at skeje lidt ud :)
    Julie

  4. nice to see a male’s blog who actually posts outfits for a change! you look good! xxx

  5. Marianne

    Selvfølgelig skal Converse helst se lidt slidte ud. Meeeennnn….
    Køb nye!!!! NU!!!! :-)

  6. Enig med Julie! synes faktisk det ser lækkert ud sammen! – og synes de smadrede sko, gør looket mindre feminint :P

  7. Elsker “Mor”‘s kommentar ;)

  8. Arg, den tee ville jeg frygtelig gerne have haft. H&M’s herre afdeling gør det efterhånden virkelig godt…!

  9. Shortsne ser vildt godt ud til dig – godt du beholdte dem!

  10. Tak til alle jer! Er glad for i kan lide det!

    Sille: De har den stadig, du kan få den på amagertorv . RUUUUN!

  11. Jeg synes det ser virkelig godt ud sammen! Og helt perfekt til en (forhåbentlig) varm festival :)

  12. Monea

    Du kan sagtens tage det på sammen!
    Men på en måde synes jeg shorts’ne er lidt for formelle til festival måske? Hm, hvad ved jeg. Jeg har måske bare fået alt det denim på hjernen og synes det kunne se vildt frækt ud med denimbukser til. Oh well. You can work it out, og jo mere man skiller sig ud OG ser godt ud, jo bedre! :D

  13. Det passer så fint sammen!

  14. Vildt ouftit! Det kan jeg godt lide. Også dine udtrådte sko.

    Mysterious G.,
    http://www.kingdomofgina.com

  15. Mette

    Super fedt outfit, men et par nye converse ville vidst gøre underværker ;)

Skriv et svar

