NJAL TEE’S

Det er bund seriøst frisk fra kilden det her, jeg har lige fået mailen ind af min brevsprække .. Det er min yndlings webshop NJAL der har designet tre organiske tee’s i samarbejde med blandt danske Spon Diogo, Patrick Mohr og Aoi Kotsuhiroi .. Tee’sne er selvfølgelig limited edition og det hiver og trækker derfor også i mig efter at få fat i en af dem . Dog har jeg til d. 23. Juni hvor de lander i NJAL’s webshop før jeg skal bestemme .

her har du en lille backstage video fra shootet til tee’sne og der kan du også se styles’ne . Oh btw . Der er lækre fyre med!

Og som sidste sideinfo, så er der sgu gratis levering af UPS themselves! What’s not to like?

this is literally straight from the feed .. I just got this press-release about these coooool tee’s from my favourite online store NOT JUST A LABEL, they’ve appareantly designed their own organic tee’s in collab with danish Spon Diogo, Patrick Mohr and Aoi Kotsuhiroi .. I really think they’re cool and i have to consider if i am actually getting one . luckily i have until the 23rd of june to decide, because that’s when they hit the NJAL webshop . Oh and they’re of course limited edition and if you get the chance to grab on to one of these, you get free shipping by UPS!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News

Skriv et svar

