YAAAAY!

Jeg er helt oppe at køre lige i øjeblikket, det virker virkeligt som om alt smiler til mig (liiiige udover eksaminerne!) . Jeg kan tage på Roskilde, som jeg helt vildt gerne ville, billetten til Paris til August er lige booket og så i dag fik jeg en lille opringning fra bureauet, om at der var et  bureau i Milano der gerne ville repræsentere mig dernede . Det syntes jeg jo personligt er super nice, for så er der måske chance for at jeg skal lidt mere til Italien, og der er måske også chance for at jeg skal derned og arbejde! Jeg ELSKER virkelig Italien, så lad os da lige under alle omstændigheder håbe at det gør noget fedt ved min karriere .

Ja denne her sang syntes jeg bare passer godt til en happy situation selvom den slet ikke er happy . Who cares! Jeg har det goooodt .

It feels like a lot of things in my lie is going my way these days . I can go to Roskilde as i really wanted to, the tickets for Paris is booked, and now i just got a call from my Agency, that a agency in Milan would like to represent me . I really love Italy and I am so psyked about getting represented down there . I mean it’s Milan? One of the big fashion cities . God it would be more than amazing to be anle to go a little more to Italy and maybe to work there to?! .

this song makes me happy . Even though it’s a bit sad!

5 kommentarer

Filed under Mikkel

5 responses to “YAAAAY!

  1. Dejligt Mikkel! Tillykke med det! :)

  2. S

    Jeg vil også godt sige tillykke med det, håber alt godt for dig! :-)

  3. Tillykke :) Italien er så fantastisk.

  4. Hvor fedt, tillykke! :)

  5. Stort tillykke, Mikkel! Hvor er det dejligt for dig :)

Skriv et svar

