NEW CLUTCH?

Jeg sad lige tilfældigt og flippede Alexander Wang’s 2011 Resort-kollektion igennem og jeg er ret vild med den, men der er især EN ting der slog mig som helt fantastisk . Nemlig denne super smukke clutch som er en helt ny sag, der ikke engang kan fås i butikkerne endnu . To ting er helt sikre med den her clutch, 1. Den skal nok blive set et sted eller to i blogosfæren og 2. Den skal også nok starte en DIY-bølge . Jeg er i hvert fald fan!

Hvad er der med ham der Wang og de tasker der? Og ja, jeg ved godt at et ret kendt modeblad i DK lige har sagt at nitter er yt (tror det var Costume?!), og jeg kan da til et vist punkt også være enig, men den her clutch? Fuck om nitter er yt .. Den er KILLER!

Well, I just randomly flipped through the Alexander Wang Resort 2011-collection and one thing hit me .. This clutch, and all new cool thing, with studs on the bottom and that slouchy Alex Wang look . Well two things for shure with this hot babe, 1. It’s gonna have it’s round in the blogosphere and 2. Its gonna spark a DIY wave . I’m a fan .

And i know some smart guys says that studs are OUT, but fuck it . This babe ROCKS!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “NEW CLUTCH?

  1. Hej Mikkel

    Tjek modekungen.se

    De har lavet en taske der ligner meget i sort skind med nitter i bunden ligesom Wang’s
    Ida Filippa købte den for nogle uger siden, hun skrev også et indlæg om den

    //Emma

    emmoemmo.com

  2. I love it!! i think it’s absolutely gorgeous :)

    http://faialofa.blogspot.com

Skriv et svar

