NAPPA SPINE

Okay . Jeg ved godt at de her allerede har gået en runde et par gange, men jeg kunne simpelthen ikke dy mig efter der dukkede et lille tweet op på Tommy Ton‘s twitter i går . Han skrev nemlig “Look what i just shot in Florence” efterfulgt af dette billede af de 16 centimeter høje Nappa Spine ankelstøvler fra DSquared! Jeps . Jeg tillader mig kun at poste dem på grund af at det er et anderledes billede end det man har set alle steder . På forhånd undskyld!

Ooooog seriøst, viste i godt at de kostede lidt over 7000 kr? I didn’t, men for et kunstværk som disse er det jo lige før at det er OK!

Ooook so i know that we’ve already seen these like a billion times or more, and i know that you really are gonna think i am a dead boring person for posting these, but i literally took the liberty after seeing this pic i haven’t seen on any blog so far . Yeees, it’s bu Tommy Ton and he posted it to his twitter saying “Look what i just shot in Florence” . God these shoes are killer (literally!) and i really love these 16 cm babes from DSquared!

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “NAPPA SPINE

  1. Ditte Maria

    De er så fucking fede!!! Ville ønske jeg havde over 7000 ;)

  2. Thea

    Jeg tillader mig lige at rette dig. DSquareds Nappa Spine ankelstøvle koster DKK 8270. :-)

  3. Det er jeg godt klar over, men det er ikke ankelstøvlerne der er på billedet, men et andet par med lignende hæl . Faktisk er det par der er afbilledet ikke tilgængelige på Louisa Via romas side endnu, og derfor er prisen vejledende da jeg har taget pump’ens pris :) Disse er de samme som man kan se på Tommy Tons blog, og det er med elastikstropper rundt om foden .

Skriv et svar

