WON HUNDRED BLAZER

Til Samsøe’s event i går faldt jeg over denne her super seje blazer fra Won Hundred . Blazeren hedder Humble og det er især det lidt aparte snit foran jeg godt kan lide . Det giver den nemlig uendelige muligheder mht. styling ..

Jeg har faktisk i et stykke tid været lidt træt af alle de blazere man bare har været væltet rundt i, jeg mener, jeg tror faktisk at jeg talte 25 blazere på min skole i dag, og derfor tror jeg også at hvis man endelig skal vælge en blazer, så er det godt at tage en i en anden form eller med et lidt anderledes snit . DADA! Here you have an example!

Humble Blazer – 1199 kr.

Yesterday at the Samsoe event i spotted this cool blazer by Won Hundred . I really like the special cut of it, since we’ve already seen so many blazers that’s just plain plain .. Well I’m actully quite tired of all those blazers out there, once i think i counted 25 plain black blazers at my school and that’s rather a lot for a school i guess, but if you really have to go grab a blazer at the moment, you should look for blazers like this with a special cut or a special color .

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, trend

One response to “WON HUNDRED BLAZER

  1. i looove that blazer!!!!
    cant wait to see how you style it!

Skriv et svar

