THE SHORTS

Tidligere spurgte jeg jo om jeg skulle beholde hele sættet af det jeg havde shoppet; tanken blev nedstemt, men shortsne var i glade for . Derfor tænkte jeg også at jeg lige ville vise jer dem lidt bedre .. Men yæææs i har ret . tanken ryger retur ASAP for jeg ligner vist lidt en splejs . Jeg må til at træne lidt . Men shorts’ne they make me happy!

H&M shorts – 199 kr

Og der er faktisk en simpel grund til at jeg har været ude at shoppe lidt sommerkluns her i dag . Jeg fandt nemlig ud af, for et par dage siden, at jeg skal på Roskilde i år . Jeg kan simpelthen ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig . Nedadsiden er så at jeg skal spare helt vildt meget op på meget kort tid, og at jeg skal arbejde 3×8 timer imens jeg er dernede, men hva . Dog har jeg fået armbåndet gratis!

Jeg har aldrig været på Roskilde før så jeg er super spændt på at komme afsted, og jeg ved samtidigt overhovedet ikke hvad jeg skal forvente . Har i nogle gode råd?

Som sagt kom det meget bag på mig, da jeg bare havde tilmeldt mig tjansen uden at regne med at jeg rent faktisk vil få den, og derfor har jeg ikke fået sparet nogle penge op . Dog havde jeg en masse hårprodukter liggende herhjemme, som jeg aldrig har brugt, og dem har jeg bestemt mig for at sælge rigtigt billigt! Du kan kigge forbi min trendsales og støtte mit Roskilde-eventyr HER!

A lot of you guys voted for the shorts as a keeper and the tank as a returner and that’s what i’ll do . I thought you’d might like to see the shors upclose and here they are . Oh and BTW i found out a couple of days ago that I’m going to this years Roskilde Festival! It’s my first time going so i am really excited . Any good advice?

5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

5 responses to “THE SHORTS

  1. Hey, så kan det være vi ses :D haha.
    Det ultimative råd må være GAFFA :D. Og deo, tørshampoo, vådservietter og håndsprit (eller hvad det hedder?! – toiletterne er pænt klamme).

    Hvad skal du arbejde som/ med?

  2. Medbring en god stor taske, så du kan have ting til hele dagen med på festivalpladsen. Derudover: solcreme, gummistøvler og vådservietter (til et hurtigt bad). Så er du good 2 go :D

    God fornøjelse – Roskilde er det fedeste! Det er mit 11. år :D

  3. Du skal altid have det der rense-gele (håndsprit) og en pakke kleenex med dig rundt. Det er ikke altid der er toilet papir, og desuden er det nasty uden rense-geleen. Udover det er en lommelygte en god idé; toiletterne er meget mørke om aftenen :P Ellers skal du bare huske at have tøj med, hvor du let kan tage af og på, alt efter temperatur. Det er skidekoldt om natten, og alt for varmt om morgenen, ihvertfald når solen skinner. Solbriller er også et must, især fordi man grundet søvnmangel og bad-mangel ser lidt udskidt ud det meste af tiden. Hvis du, ligesom jeg, har et behov for at være ren, skal du også huske penge til badene – de varme bade koster nemlig, tror det er omkring 30-40 kr.
    Håber du kan bruge rådene til noget :P
    (der gik vist noget galt i forrige kommentar)

  4. LadyFarfar

    Søde Smukke Mikkel.
    Fine råd du allerede har fået. Jeg tror endnu ikke jeg har formået at få det tøj rent igen som jeg har iført mig på Roskilde. Man bliver simpelthen alt alt for beskidt. Men nu gider jeg også godt feste lidt, så hvis man sidder stille, kan man vel godt holde sig ren. Dunno. Men sweatshirts, tanktoppe, shorts + (selvfølge) accessories til at peppe de basics op. Denim er især ideelt grundet materialets sejhed og dermed kan man sætte/læne/ligge sig i uhensigtsmæssige steder uden at man bliver helt soaked.
    Angående den store taske som Fuglen anbefaler, så er min erfaring at store tasker er tunge (AAAAARHAHAHHAH! Well.) fordi man, for some reason, fylder flere sager i og jeg mener nok nærmere at kodeordet er PRAKTISK når det kommer til den taske man skal rende rundt med. Man har jo ofte en øl i den ene hånd, en cigaret i den anden mens den tredje napser i en numse og den fjerde er vild i luften i en beruset rytme. Derfor må bæltetasken jo være det ultimative/klassiske Roskildematerial. Dog kan en meget behagelig skuldertaske sikkert også bruges, men dine skuldre får jo lidt sol, og så kan det blive tortur at rende rundt med sådan en.
    Spejlene på Roskilde er uduelige, så en kasket og solbriller vil jeg også anbefale.
    Shoewise brugte jeg et par classic low Converse og et par bikerboots sidste år og det var perfekt. Lukkede sko er klart at anbefale, da man kan støde på hvadsomhelst.
    Husk også hvad du nu ellers plejer at ty til når du har tømmermænd, opladere til kamera og mobil samt et ukueligt humør. For når du ikke render lykkelig rundt er det enten for varmt eller for regnfyldt eller for ulækkert, så man skal lade den sarte sjæl blive hjemme og huske en masse legeting for i warm-up dagene minder det mest af alt om unge mennesker på camping, ej at undervurdere når man er i godt selskab.
    Jeg ønsker dig en god festival og jeg gi’r den første når vi ses :)

  5. Thea

    Første gang på Roskilde er altid sjov ;) Når det kommer til at pakke til Roskilde er mit motto “så lidt som muligt”. Selvom turen frem og tilbage til Roskilde ikke fylder meget i det hele, så kan det hurtigt blive rigtig, rigtig træls hvis man skal slæbe taske, telt, liggeunderlag, festivalstol og sovepose for sig, så sørg for det hele kan være i én taske. Find evt. det indre spejder-gen frem! Selv køber jeg altid en billig sovepose og et liggeunderlag som jeg kan smide i donations-containere på pladsen inden hjemturen, så jeg ikke skal stå kl. 3 om natten søndag og have alt for meget at slæbe på på turen hjem til Jylland.

    Og bare rolig, de 3 gange 8 timer går hurtigere end du tror, det er SÅ fedt at være frivillig på Roskile! Jeg var selv pantsamler sidste år, og selvom det var hårdt og der var 117 grader i skyggen, var det noget af det fedeste jeg har været med til :)

Skriv et svar

