SAMSOESAMSOE CHILL OUT

Samsøe holdte i dag en lille hyggelig chill out på værnedamsvej for at fejre sommeren (som har valgt at udeblive), og der droppede jeg forbi med min gode veninde Julie . Vi hyggede med et par Coronaer, og så sladrede vi ellers om alt og intet . Eventet var super hyggeligt og der dukkede ikke mega mange op så atmosfæren var også ret intim . Som i kan se havnede vi på klapstole ude foran forretningen imens dj’en gav den gas .

Og så forresten undskyld fordi jeg ikke har fået postet så meget i dag . Jeg har bare haft en totalt chillax dag og blogging blev bare ikke så aktuelt . Men hey! Sometimes you’ve just got those days .. Nu vil jeg hygge med mandslingen!

Forresten forresten, tak til alle jer der har svaret på mit spørgeskema . Soooooo cool of you!

Today been a little busy . I’ve bee nto the Samsoe Chill Out event celebrating the summer that hasn’t come, and we had Corona’s and chilled . We sat on chairs on the street while the dj was mixing records . Such a great event!

1 kommentar

Filed under Mikkel

One response to “SAMSOESAMSOE CHILL OUT

  1. Bertia

    Hej Mikkel :)
    Kunne du ikke gi’ nogle bud på en hvid dimmisionskjole? De er ikke til at finde!

Skriv et svar

