WHITE: SNEAK PEEK!

Her har i et lille sneak peak af hvordan forsiden som jeg stylede til mig eget blad WHITE kommer til at se ud . Jeg er selv super stolt af resultatet, og lige nu sidder jeg bare og arbejder på det .

Fotograf – Daniel Stjerne Agerholm, Hair & Make-Up – Morten Hegaard  Kongsbak, Styling – Mikkel Radicke & Model – Alexandra Carl

Jeg har faktisk ikke fortalt så meget om bladet endnu, men det kommer til at være et visuelt baseret blad, man kan hente inspiration i, og bladre igennem når man har lyst . Der kommer til at være noget tekst men som udgangspunkt kommer det overvejende til at være visuelt . Jeg vil meget gerne høre jeres mening om forsiden . Og så håber jeg da at i glæder lige så meget som mig .

This is the cover of the Danish online magazine i am doing myself . the styling is by me and i am SO happy about it . I hope you like it .

18 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, WHITE

18 responses to “WHITE: SNEAK PEEK!

  1. Emilie

    wow det er virkelig fedt, jeg er vild med stylingen!

  2. Emilia.

    Jeg er vild med det!

  3. Hold kæft, hvor ser det godt ud! De shorts er bare for blærede. Keep up the good work

    http://www.sophiebayer.blogspot.com

  4. Amalie

    Wauw! Den forside er da for fed :D
    Vildt god styling! Det kunne sagtens blive en forside på ELLE eller sådan noget (; Godt lavet.

    Amalie

  5. stinsoglullu

    Jeg synes også det ser super fedt ud. Det fangede mine øjne, og det er vel det aller vigtigste? :)
    /Louise

  6. Super, super lækker forside – keep on the good work! ;)

  7. rumle

    er du gal det siger GODT ud

  8. Vildt lækker styling! elsker det enkle look og den store ring er bare AMAZING!<3

  9. Hej Mikkel
    Nu har jeg ikke fulgt dig i så lang tid, og ved derfor ikke, hvor meget du har stylet før?!
    Men jeg må sige at jeg er imponeret, og det er rigtigt godt gået…. Det er en styling, som jeg kan forholde mig til, og som virkelig giver inspiration! – Og er det ikke sådan en styling skal være?

    Thumbs up herfra!

    /Simone/fashionmanifest

  10. sofie madsen

    ej hvor er det dog lækkert!! Jeg glæder mig. :) du har en god grund til at være stolt!

  11. Hun ser vildt godt ud!
    Må jeg spørge, hvor de shorts er fra? De er vildt smukke!

    Katrine

  12. Ekstremt misundelsesværdigt hår! Og super fed styling :)
    Tjek min blog ud, hvis du får tid en dag: http://www.thesoundfashion.blogspot.com
    – Emelie

  13. B

    Wauw, fabelagtig forside! Hvor er hun dog sommerlækker på et meget højt niveau. Klap dig selv på skulderen Mikkel, det dér kan du godt være stolt af :-)

    Jeg går rundt med en kæmpe drøm om at blive journalist, så hvis du – på trods af det visuelle du forsøger at fremme – alligevel kunne være interesseret i en frivillig skribent til en eventuel klumme eller lignende, så tøv endelig ikke med at skrive! Det vil være en prisværdig øvelse for mig, så på det punkt hjælper jeg dig gerne.

    Kontakt mig via mail, hvis du kunne have interesse i et samarbejde: Belinda_Hostrup@hotmail.com

    God weekend! ;-)

  14. Anna

    Det er virkelig flot lavet.
    Hvis man skulle være flueknepper, tror jeg at det eneste jeg ville ændre på, var at rykke hende lidt ned i forhold til H’et.
    Men det kan godt være det bare er mig som det irriterer, med den måde det skærer på : )

    Stylingen er lige i skabet.

  15. åh alexandra er så gudesmuk!

  16. Er SÅ glad for at i kan lide det! Det kommer i morgen! :D

Skriv et svar

