EARRING

Okay, seriously, jeg har ikke sovet hele natten, fordi der blev vild party efter cover/cheap monday, og jeg skal virkelig til at tage mit liv seriøst, men hold op hvor har jeg haft det sjovt! Jeg har tænkt mig at billedestorme jer med lidt billeder fra festen i går på et andet tidspunkt, men lige nu vil jeg lige vise jer denne her super seje ørering en af pigerne til festen havde på . Guess i loved it!

Er især vild med guns’ne . Nu skal jeg simpelthen have mig noget søvn!!! Godmorgen til jer ..

Must admit that i haven’t slept last night because the cover/cheap monday party turned into a late noight affair . Now i just need to sleep .. Still wanted to show you this pic from last night of one of the girls at the party . Really love the earring and especially the guns!!! . Good morning to you guys .

4 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Mikkel

4 responses to “EARRING

  1. Oh! I love that earring! It’s gorgeous!

  2. nice mikkel! (: kyyys.
    skal vi lige ses snart, hvor vi ikke bliver væk fra hinanden?

  3. ginajaqueline

    Tak for igår x 550!

  4. ved du hvor den kan købes henne ???

Skriv et svar

