MILLIE

Oooookay, der er VIRELIGT noget der er gået min næse SERIØST forbi med den her taske! Altså . Helt ærligt, hvorfor ser jeg den først nu, og hvorfor er jeg forelsket i den? Jeps, du har gættet rigtigt, det er Alexander Wang once again, og endnu engang er det i leopard-skind og lamme-skind . Okay okay, det er ikke leopardskind (JK) det er kalveskind med print på, men det ser helt ærligt bare alt for indbydende ud!

Leopard Millie Satchel – ca. 5500 kr.

Og det sjove er at jeg faktisk ikke er tilhænger af leo . Altså jeg har jo de der sko der, men jeg er vist lidt dårlig til at mixe dem med noget . Men hver gang jeg ser en Alexander Wang taske i leo er det som om jeg ikke kan styre mig . Først Diego og nu Millie . Jeg skal vist snart vinde i Lotto kan jeg se på det hele ..

Okaaaaaay, something REALLY passed my nose by with this one . I mean, how is it possible for me to miss this exceptionally hot bag from Alexander Wang? And oh boy is there something about Wang as his bags . I mean i am really not a fan of leo, i just can’t seem to figure out how to incorporate it into my wardrobe, but everytime i see a piece of calfskin leo for Mr. Alex, i tend to go CRAZY! Is this a sign? Do i need to win the lottery soon?

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

