A QUESTION OF

Som i nok ved skød jeg for lidt tilbage nogle billeder for a Question Of, og nu har jeg fået dem . Et af billeder var et “gruppebillede” Hvor vi begge var på, og jeg sys det er ret pænt . Måske er jeg også en smule stolt fordi jeg selv stylede tee’sne . Jeps jeg fik lige en lille indskydelse om at det da var for kedeligt med en helt hvid tee .

Ih jeg sys det er flot . Og det er som om jeg bare fungere bedst på sort/hvid! Er det klamt at have en plakat med en selv på hængende på væggen? EEEEEJ, JK!

Just recieved this cool picture that we shot at the lookbook-shoot for A Question Of, and i really like it . I especially like it because of myself . I styled the tee’s i am wearing, so it wouldn’t be that boring . Arrrh JK i like the picture in the whole!!

4 kommentarer

Filed under Mikkel

4 responses to “A QUESTION OF

  1. Du ser toplækker ud! Op på væggen med den! :D

  2. Emilie

    Er vild med det, og tee’sne er stylet too cool!

  3. Jeg er nok lidt firkantet på det område. Jeg synes, det er tacky at have billeder af sig selv hængende i stuen/spisestuen, men helt okay i alle andre rum. Særdeles køkkenet.

  4. Pingback: FUCKSEXWEJUSTWANTCLOTHES | A QUESTION OF

Skriv et svar

