TAN

Jeg faldt lige over det her billede hos Kia som hun tog af hende og jeg til Final Party af Distortion i Lørdags under Spleen United koncerten . Spleen var for fedt, og det var super hyggeligt at feste lidt med Kia . Nu har vi jo kun set hinanden til diverse bloggerarrangementer, men det var cool at have hende på enehånd, især når der er dans og øl involveret . Nå men se lige! Jeg er blevet solbrun! Er det ikke flot?

Eller solbrun og solbrun, men de ter da ret godt klaret på det korte tid det har været solskin . Måske er de tegentligt bare noget jeg bilder mig ind .

I just came across this pic that Kia took of me last saturday at the Distortion Final Party . I think i look tanned, but i don’t know iff it’s just me?

1 kommentar

Filed under Mikkel

One response to “TAN

  1. Du har i hvert fald fået noget tan, det ser godt ud ;)

Skriv et svar

