NEW IN

At jeg er en sucker for hvide tee’s med sorte prints kan ikke rigtigt komme som en overraskelse fra nogle, siden jeg efterhånden ejer et par stykker . Derfor hoppede jeg også med det samme på den her tee, da jeg blev tilbudt den efter et photoshoot jeg lavede i sidste uge . Den er nemlig en tee lavet for Trentemøller som har været solgt ved hans koncerter . Jeg er allerede helt vild med den .

Mønsteret er sådan lidt skov-agtigt og ja så syntes jeg egentligt bare det er så dejligt dybt . Du ved at man sådan kan forestile sig selv hvad det ligesom afbilleder!

I got this tee last week for doing a photoshoot for a new upcoming brand .. The tee is made for the Danish electronic-artist Trentemøller and i really like it . I especially like the pattern that you can interpret in your own way . Got i love whit tees with black prints!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, Mikkel

One response to “NEW IN

  1. Laura M

    Jeg elsker (!) det print, og har selv SÅ mange gange været ved at købe kjolen..

Skriv et svar

