A LITTLE MORE WELLA

Jeg snød faktisk lidt i går, for der er faktisk flere billeder i Wella-mappen .. Det er vel og mærket kun disse to men syntes dog at de skulle med . Jeg syntes faktisk jeg har et megt østlandsk look på disse to billeder, hvilket jeg ikke lige kan forholde mig til ..

.. dog elsker jeg dem stadig!

I cheated you a little yesterday ‘cus there’s actually two more pics from the wella shoot . These to makes me look a little Russian or something, but i still love them!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Mikkel, News, trend

2 responses to “A LITTLE MORE WELLA

  1. HAM kender jeeeeeeeeg ;)

    C

  2. Anne Sofie

    Du er jo (også) møglækker på de billeder! Go model some more!

Skriv et svar

