Wella AW10

Så er Close Up-billederne fra Wella’s AW10 kampagne landet i min brevsprække, og jeg syntes virkelig billederne er flotte . I har allerede fået et af billederne at se men der jo to til, og sammen er de tre jo bare fede . Faktisk har jeg alle billederne og jeg må sige at det er nogle flotte billeder er blevet taget .

Som altid kan i trykke på billederne for at se dem i et større format . Jeg er især vild med det i midten! Nu vil jeg smutte ind og shoppe lidt med mandslingen!

I’ve just got hold of the Wella AW10-pics that i shot for them .. I really love the pics, and i especially like the one in the middle . It’s pretty neat!

As always you can click the images to see them in a bigger format . Hope you like!

14 kommentarer

Filed under Mikkel

14 responses to “Wella AW10

  1. Ditte Maria

    Hvor er de flotte! :)

  2. Sol

    de er allesammen flotte, men elsker det i midten :)

    /Sol
    http://www.echoesbysol.blogspot.com

  3. Tina Caritas

    Syntes det første er mega godt :O)
    det i midten er meget specialt fordi man jo ikke kan se det er dig :)
    /Tina

  4. stinsoglullu

    Hvor er du bare fierce på de billeder! Jeg kan virkelig godt lide dem!
    /Louise

  5. Love your hair! The second picture is brilliant

  6. Virkelig fede billeder :)

  7. Nana

    Jeg synes det sidste er helt vildt fedt! Det ser så effortless ud..

  8. Laura M

    Især det i midten er da helt sindssygt fantastisk! :)

  9. gosh, you look so good! :)

  10. Flotte billeder af en flot fyr :)

  11. Julie

    hvor er du smuk:) og fantastiske billeder, dine kindben er to die for, på det sidste billede!!

  12. Nadja

    Wow, sindssyge fede billeder. Elsker også specielt det i midsten!

  13. McHottie! Det androgyne look hitter altid..

Skriv et svar

