Topshop AW10 Craving!

Jeg surfede lidt rundt på nettet her tidligere på dagen og der faldt jeg over nogle billeder fra Topshops AW10 kollektion som Esme har taget i Topshops Showroom . Jeg er personligt helt vild med tanken om den her læder-tee som jeg rente faktisk tror jeg slår kløerne i hvis jeg får muligheden!

Der er bare et eller andet over brunt læder i min verden for tiden . Jeg er i hvert fald helt skudt i tanken om læder tees og lædershorts .. Me soooo want this now!

I surfed around the internet earlier today and i came across some showroom pics that Esme had taken from the Topshop AW10 collection . I especially loved this leather tee and i really thing that i am gonna grab it when i get the chance .

I am actually all about leather right now and especially brown leather . I want leather, leather and even more leather!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “Topshop AW10 Craving!

  1. Er også helt skudt i brunt læder:) love it:)

Skriv et svar

