Club Kid?

Jeg er all about Club Kid kulturen der var i New York tilbage i firserne og halvfemserne, og jeg har egentligt altid set op til dem der turde at give den gas på sådan en måned . Nu har jeg efterhånden set i øjnene at min kreativitet ikke liiiiiiige lever op til den man skal have for at være Club Kid men forestil jer hvor lykkelig jeg blev da jeg løb ind i ham her i Lørdags til Distortion . Han er jo direkte sej!

Og ja, er det ikke crazy? Det er en fyr du . I LOVE HIM!

I am all about the Club Kid’s from back in the eighties and nineties, and I’m really sad about not having the creativity to do it mysekf . Imagine how happy it made me to see this guy at Distortion this saturday . And yes it’s a guy . I LOVE HIM!

2 kommentarer

Filed under Mikkel

2 responses to “Club Kid?

  1. Laura

    Elsker når man møder sådan nogen mennesker!! fucking inspirerende :)

  2. Anna

    Hvis du er vild med club kids, bør du se “party monster”, hvis du ikke allerede har gjort det : )

Skriv et svar

