NON-EXISTING

Jeg er forsvundet ned i et stort sort hul af sorg . Sorg over at distortion er slut . Men ved i hvad? Jeg hygger også med Mandslingen . Det er dejligt . Og så er jeg forresten blevet helt forelsket i denne her sang . Den er såååå nice .

Udover at sangen er fed så ser Taylor Momsen jo også bare for sej ud?! Hvis jeg noglesinde vågnede op som pige ville jeg fandme ønske det hende !

I’ve disappeared into a black hole of sorrow, sorrow over the ending of Distortion . But hey! I am cozying it up at home with Mr. BF to . And I’ve recently fallen in with this song . Taylor Momsen fucking rocks!

6 kommentarer

Filed under Mikkel

6 responses to “NON-EXISTING

  1. Damn, virkelig en fed sang Mikkel! Det er ikke ligefrem den slags du plejer at poste, rart med et frisk rock pust xD

  2. C.

    Agreed! I’m so loving this – the song is the sex. ;)

  3. She’s only 16, ffs! Get that girl some pants! :) Synes egentligt hun er lidt irriterende og ret “wannabe-Courtney Love” – men sangen er nu egentligt ret catchy :)

    Hav en skøn dag :)

  4. jeg elsker den sang!!!

  5. Fanny

    du skal næsten høre den her live version så – hvis du ikke allerede har selvfølgelig! Den er også ret fantastisk.

Skriv et svar

