EML 2010

Jeg var jo, som tidligere nævnt til Elite Model Look i går, og der fik jeg taget en masse billeder som  jeg vil dele med jer . Vinderne af showet blev piger på sidste billede, og de var simpelthen så søde at de græd og græd . Faktisk, en time efter showet var slot, mødte jeg den ene af pigerne, og hun græd stadig . Tillykke til jer tøser, i var sgu gode, og så ja . Se alle de dejlige mennesker der var fremmødt!

I was, as i told earlier, at the Elite Model Look final yesterday and i got a lot of pics which i really liked .. The bottom pic is of the three winners; You guys did great! And look at all the cool people who showed up . the place was PACKED!

4 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Mikkel

4 responses to “EML 2010

  1. OH SHIT, billede nr 4. hun er muligvis den smukkeste pige jeg nogensinde har set!!!

  2. this looks like a great show/party

  3. ursula

    Hvem er hende den lang med det korte hår ved siden af asiaten?

  4. Sofie

    Hende du spørger efter hedder Sofie Elskær og er model hos Elite:)

Skriv et svar

