Cool!

I går var jeg til Elite Model Look-finalekonkurrence, og der var ikke mindst nogle flotte piger – både i form af finalisterne og de piger der allerede er modeller – men også i form af værten for aftenen, Sasseline . Hun havde en rigtigt smuk kjole på fra Strenesse og hendes flotte strudseskindstaske kunne jeg sørme også godt lide .

Nu vil jeg pleje mig selv for jeg blev måske ret for meget Distorted i går!

Yesterday i went to the Elite Model Look Final, and at the show i there was a lot of pretty girls . Not only the finalist but also the girls who are also models and of course the beautiful Sasseline . She wore a dress frm Strenesse, and i really loved her Ostrich-skind bag to .

Skriv en kommentar

Filed under fashion, Mikkel

Skriv et svar

