ASKH AW10 Lookbook

Jeg har tidligere skrevet om ASKH’s fantastiske kollektion efter min pressebesøg hos Spalt (se det indlæg HER), men i går faldt der en lille lookbook ind i min mailboks og jeg må skynde mig at sige at jeg er mere end begejstret . Det sjove er faktisk at Uffe har været med til at style den her lookbook, da det er hendes moster der er den ene del af designduoen bag mærket . Det sjovt hvordan det sådan kommer tæt på lige pludseligt ikke?

Jeg er helt skudt i hele denne kollektion, og det er især detaljer som det rå perforerede læder der har solgt mig totalt . Jeg er kan rigtigt godt lide at der bliver eksperimenteret med kvinden’s former i kjoler som den, med den dybe ryg og jeg syntes det er et modigt, men vellykket forsøg på at skabe en ny silhuet, i et ellers klassisk snit . Thumbs up to ASKH!

Oh og btw! Husk lige og ønsk mig hel og lykke .. Jeg skal nemlig til tyskeksamen i dag!

I’ve written about ASKH AW10 earlier, when i visited Spalt PR’s showroom (see the post HERE) but yesterday a little email dumped into my mailbox with their lookbook attached . My feel for this brand was suddenly revived, and i felt like sharing these pics with you! It’s funny ‘cus it’s actually onew of my best friend who helped style these pics, ‘cus one member of the designsuo is her aunt . I love how it all comes so near .

I’m really a sucker for everything about this collection but it’s especially details like the raw perforated leather i love, and of course the way that they’ve taken old and classic cuts, and made then into a new silhouette by creating a dress with a deep back .. Simply thumbs up to ASKH!

Oh and btw .. Wish me luck! Today is my exam in German!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “ASKH AW10 Lookbook

  1. Den kollektion er jo så meget Mikkel at man skulle tro du selv havde lavet den. Det er virkelig skønne outfits! (:

    Glæder mig til at høre om hvordan det gik til din eksamen :b

  2. rob

    ich wünsche viel spaß und erfolg
    beim erlernen der deutschen sprache. ;D

    rob

Skriv et svar

