Admire

Så er der landet AW10-ting i Acnes Webshop og det inkludere heldigvis de her super fede sko som ALLE allerede har savlet over . Der har vist også været oppe og vende her før, men da jeg regnede med at der for længst ville være gået inflation i alt det her Acne slik i blogosfæren troede jeg ikke lige jeg hoppede på dem mht. at skrive om dem . Men det gjorde jeg . For helt ærligt? De er jo alt for seje til at lade ligge . Acne har gjort det igen!

Acne Admire – ca 3500 kr.

Og de er faktisk ikke den eneste fede ting der er landet (Thank god!), men resten må i selv tjekke ud, for jeg kigger ud af vinduet lige nu og ser solen skinne, så der er ikke noget der skal ødelægge mig sommerhumør! Nææææh nej!

There’s now been introduced som AW10-goodies in the Acne Webshop, and oh boy, have i fallen for these super cool shoes? I already thought that the Danish blogosphere would be having an Acne overload, but NO! They haven’t . So know i am introducing these (already) famous show . The Admire . Jep! Acne has done it again . But they’re (luckily) not the only cool thing from Acne’s AW10 collection that has landed, but those other things i won’t be describing here . The sun is shining outside for the first time in who knows, and ain’t nothing gonna spoil my summer mood!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

