Triumph Inspiration Awards

Sidste torsdag droppede jeg forbi Magasin’s tagterasse . Anledning? Triumph Inspiration Awards . Jeg vidste ikke havd jeg skulle forvente udover halvnøgne kvinder i undertøj, og det var det jeg fik . PLUS en masse lækkert couture-undertøj jeg faktisk endte med at blive lidt pjattet med . Der var dækket op med champagne og en masse celebre gæster (jeg knipsede jo også lidt af Mille Dinnesen’s sko) og så var hyggen ellers set to go . Eva Kruse stod præsentationerne, og designerne kom allesammen fra TEKO .

Vinderlooket blev det nederste som var lavet af designeren Dennis Lyngsø . Dette look skal nu konkurrere i den internationale konkurrence om at blive masseproduceret og solgt i Triumphforretninger verdenen over .

This thurs i was at the Triumph Inspiration Award which is a underwear competiotion Triumph has . The competition i set to find the best underwear-designers throughout the world to find one style which will than be massproduced . The last pic is a pic of the winning outfit which was made by talented TEKO-designer Dennis Lyngsø!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, Mikkel

Skriv et svar

