Outfit

Selvom dagen står i kærlighedens tegn så blev der faktisk tid til et lille outfitbillede (det vil sige at punkede Mandslingen til at tage det selvom han faktisk var igang med at skære løg) og som i kan se på det, så har jeg købt blomster til ham .. Jeg har faktisk også købt Summerbirdflødeboller men jeg ville syntes det blev lidt akavet hvis jeg skulle stå med dem på billedet .

Selve outfittet er ikke så nyt under solen men jeg har prøvet at style det lidt anderlede med læderjakkens ærmer oppe . Det syntes faktisk fungere ret godt! Så det vil jeg nok gøre lidt mere i fremtiden . Og ja . Så ville jeg da lige vise jer at jeg faktisk godt kan smile!

Well, even tough it’s a day of love for me i found time to snapshot a little outfit pic for you guys! I bought flowers and chocolate for Mr. BF, and it’s actually the flowers on the pic . The outfit is nothing new under the sun, but I’ve tried to style it a little differently from how i usually do, by pulling up the sleeves in the leather jacket . I think it looks rather cool!

4 kommentarer

Filed under Mikkel

4 responses to “Outfit

  1. årh hvor fint! tillykke med de 21 måneder! :D han er en heldig fyr!

  2. that’s so cute with the flowers :-) best of luck for u and your bf !

  3. Z

    Tillykke! Hvor er du egentlig pæn :)

Skriv et svar

