Outfit from Style.dk

Jeg faldt over det her billede som Daniel fra Style.dk tog af mig til deres fest i Fredags . Jeg syntes det er et ret fedt billede, og man kan se mit outfit rigtigt godt, så jeg vil selvfølgelig dele det med jer! Jeg må være helt ærlig og sige at nogle gang så har jeg det bare bedst i helt sorte outfits . Det var sgu dejligt!

I just came across this pic that Daniel from Style.dk took of my at their party this friday . I really like the pic, ‘cus i think my outfit is PERFECT! Other than that i really just feel very comfortable just wearing black . But hey . That’s just me!

3 kommentarer

Filed under Mikkel

3 responses to “Outfit from Style.dk

  1. Sort fungerer også altid for mig. Sort er sikkert, sejt og sexet. Eller… Ja, jeg håber du fik mit budskab og ikke blot nogle efterhånden slidte ord :-)

    Karoline – http://www.wegotcarriedaway.blogspot.com

  2. Skide godt og råt billede :b

  3. Laura

    Kan det passe, at jeg så dig i toget, eller har det været en anden? (:

Skriv et svar

