Tall?

Puuuuha, jeg blev vist lidt fuld til den der Style.dk fest i går, men sådan kan det jo gå . Jeg fik samtidigt spist endeløse kajkager og en maaaaasse dyrlægens natmad . Perfekt fest hvis du spørger mig! Nåmen her i sidste uge holdt Message VIP Shoppeaften hvor man kunne komme ind og shoppe alt i forretningen med 40% rabat . Tina fra Dixie skrev en mail for at hører om jeg ikke kom forbi, og selvfølgelig gjorde jeg det . Jeg svingede forbi Message til en lille snak og et lille kig . Og der fandt jeg faktisk nogle rigtigt søde sko .

Dixie shoes – 400 kr.

De søde sandaler har de helt rigtige sommelige farver og samtidigt de helt rigtige priser i forhold til hvor lækre de er . Begge par koster 400 kr, og den findes faktisk også i sort!

Nu vil jeg smutte ud af døren . Jeg skal jo ind og se Sex and The City 2 .. YAY JEG GLÆDER MIG!

Oh i got to drunk last night at the Style.dk party . I ended up eating open faced sandwiches and little cakes shaped like frogs . It was so fun! Earlier this week i visited a store called Message to talk to Tina from Dixie and i found these nice sandals from .. Uhmm .. Yeah Dixie! I think they’re really cool because of the very seasonal colours and then the fact that they’re super cheap . Best part is, you can get them in black to!

Now i have to run . I am going to see Sex and The City 2!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration

One response to “Tall?

  1. SUS

    SKÅÅÅÅÅL!!

    //K

Skriv et svar

