Outfit from SATC2

Dagen i dag er blevet brugt med snak, hygge, goodiebags og en masse følelse af luxus! Jeg var nemlig som en masse andre bloggere inviteret til forpremiere på Sex and the City 2 af Friis og Co .. Jeg syntes at filmen er SUPER god, og jeg kunne rigtigt godt lide den . Jeg blev rørt, kunne relatere til den og ikke mindst overrasket, så den ville jeg i hvert fald skynde mig ind at se . Sådan her så mit outfit ud til premieren hvis du lige smider en blazer og en læderjakke på .

Jeg skal ærligt sige at der er en lille bagtanke bag at jeg tog de to ting af . Ikke noget skjult reklame nej, men et lille spørgsmål om hvad i syntes om mig i en tanktop? Jeg er lidt hooked på ideen, men på den anden side er der lidt spaghetti-arme over det? Er der ikke?

My day has been spent in the theater at the pre-screening of Sex and the City 2 . I really loved it, and i felt like i could relate to it in so many ways . This is what i wore today if you ad a blazer and a leather jacket, but my thought behind uploading this pic of me in a tank is that i wanted you’re opinion about me in a tank? I am kinda hooked on the idea, but maybe i should get some bigger arms!

11 kommentarer

Filed under Mikkel

11 responses to “Outfit from SATC2

  1. Jeg synes sagtens du kan bære det og rigtigt fed tank btw :)

  2. marie

    har du en tatovering på armen`?

  3. Marie BM

    Det kan du sagtens gå med! I ser på en varm sommerdag, hvor det rigtig passer til vejret :)

  4. i need to see it asap! :)

  5. Thea

    Jeg kan godt se hvor du får tanken om spaghetti-arme fra, men synes på ingen måde det er negativt i dit tilfælde. Det ser super godt ud :)

  6. Det fungerer helt sikkert. Intet negativt til det outfit, overhovedet :-)

  7. Ikke for at være Rasmus-modsat, men jeg synes det bliver lide for feminint :) Også fordi du egentlig ikke har særlig brede skuldre..

  8. Julie

    Umiddelbart synes jeg godt du kan bære tanktoppe (hvilket jeg normalt er MEGET i mod!). Til gengæld synes jeg dine ben ser ret korte ud? Ved ikke om det er vinklen billedet er taget i eller hvad det er men de ser altså korte ud.

  9. A

    tank top er fint (på stranden eller i haven!) men offentligt nej, ikke så meget. Og er nok enig med Katrine – Outfittet er meget feminint.

  10. Pingback: FUCKSEXWEJUSTWANTCLOTHES | A QUESTION OF

Skriv et svar

