The love of my life ..

.. er fundet i disse håndlavede sko fra Mille Feuille . Det var Elise der havde dem på i går til deres event i Weekday, hvilket btw var et fantastisk event!

Og de er simpelthen så høje at jeg giver props til den søde pige for ikke at falde . Seje det er de sgu ..

— was found on the feet of Elise who wore these handmade shoes by Mille Feuille yesterday at their party in Weekday . It was an amazing party btw, and i loved everything about it . But these shoes in particular!

6 kommentarer

Filed under fashion, Ikke kategoriseret, inspiration, Mikkel, trend

6 responses to “The love of my life ..

  1. Hej Mikkel,
    Jeg er i lære som mediegrafiker på dagbladet Børsen og ville bare lige tippe dig om at du er på forsiden af weekendtillæget idag – og har et billede på modeopslaget, også i weekendtillæget :)

  2. Mandslingen

    Og her troede jeg lige at du havde lavet et indlæg om mig! :O

  3. ginajaqueline

    FUCKING fantastiske.

    Tak for igår!

  4. Er glad for at du hyggede dig!!!

  5. Kan man andet i jeres selskab? :)

  6. Stine

    fantastiske sko. ville ønske de stod hjemme i mit skab

    Stineoganne@blogspot.com

Skriv et svar

