Streetstyle – Karoline

Jeg snyder lige en lille smule igen . Karoline er jo en af mine bedste veninder, og så er hun også bare super sej samtidigt . I kender hende jo allerede . Hun bliver kaldt UFFE jo . Eller, det gør vi begge to, men mest hende . Hun glemmer nemlig at kalde mig det!

Nå men tilbage til hendes stil . Det der er med Uffe er at hun altid har sort tøj på, og så nogle gange accesoriser i farver . Derfor er hun også rigtigt god til at blande forskellige teksture som f.eks. pels, læder, stof osv. Uffe er faktisk en pige der tror fuld og fast på at det er normalt at have en fjerboa på til hverdag, og at hendes sko aldrig kan blive for høje . Og det elsker jeg!

Og så kan jeg helt vildt godt lide hendes spritnye 14 centimeter høje sko fra Topshop . De er jo AMAZING!

This is kindof  a cheat ‘cus Karoline is really one of my really good friends, but hey! We we’re on the streets and she looked AMAZING! . Karoline only wears black clothes and that gives her a good sense of styling textured, like leather, fur & fabric as in this picture . Other than that i really love the amazing 7″ shoes she’s wearing . Actually Karoline lives by the rule that her shoes can’t get high enough and that you can always wear a boa everyday .

3 kommentarer

Filed under Streetstyle

3 responses to “Streetstyle – Karoline

  1. Hvis jeg ikke var 178 høj, havde jeg travet rundt i sådan nogle der, over alt! Så flotte sko..

  2. Kan kun give Lise ret i at sådan nogle sko nok ikke er egnede for folk som os, men med den skønhed de sko udstråler, så overvejer jeg virkelig at droppe alt hvad der hedder hensyn til de små og købe dem. Men så igen, de ville jo ALDRIG forlade mine fødder :b

  3. Natascha

    Hvor kan man købe de skønne sko henne?

Skriv et svar

