Svarowski Rocco

Faldt lige over denne her Rocco-taske med Svarowski Perler i bunden på Style.com, som jeg egentligt syntes er meget sjov i forhold til nitterne, der måske er ved at være inflationsrige nu . Nå men jeg ville egentligt bare hører hvad i syntes om den her nyfortolkning? Jeg syntes den er SEJ!

Just came across this Alexander Wang Rocco bag with Svarowski Pearls on the bottom instead of studs on Style.com . I actually this one is kinda cool, ‘cus we’ve seen a lot of studs lately haven’t we? Well, what do you guys think about this wonder? I LIKE IT!

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “Svarowski Rocco

  1. Love it! Want it!
    Do you know where I can buy it??

  2. Det er virkelig en flot taske, kan faktisk personligt bedre lide det med svarowski perlerne, det giver et meget mere interessant look, og det på trods af at jeg ellers virkelig elsker nitter :b

  3. maja

    Anderledes. men fuck den er fed, det må jeg ærligt sige.
    føler ikke man ser tasker med nitter, kun mobil holdere, eller sådan. aldrig store ting. men den er fed! :D

Skriv et svar

