My haircut

Jeg fik en ret sindsyg klipning da jeg skød Wella, og den har jeg vist ikke vist jer endnu . Den kan ikke ses godt her, fordi det ikke er glattet (sådan noget roder jeg mig normalt ikke ud i) men jeg tror lidt at man sagtens kan fornemme effekten!

Udover det så har jeg endelig fået mit webcam til at virke i den lille HP Mini, så det tænkte jeg jeg ville prøve af . Syntes dog ikke rigtigt kvaliteten er i top . Men man kan jo se hvad det skal forstille . Jeps . Jeg har page!

I got my hair cut rather daring at the Wella shoot and i never got to show you . This is how i ended up looking with a nice page cut . Looks pretty cool i think!

5 kommentarer

Filed under Mikkel

5 responses to “My haircut

  1. Sol

    Hold da op, det ser anderledes – men godt ud! Glæder mig til at se et billede af det hele (: Hvad siger du selv til det?

    http://www.echoesbysol.blogspot.com

  2. Er også meget anderledes . Helt ærligt så syntes jeg det er ret meget, og derfor er det også pænt lagt hen af siden af hovedet, men tror godt jeg kunne lave noget vildt med det :) .. Er ok glad for det, men kan ikke vente til at prøve noget nyt!

  3. Ida

    sv: Thank you! :) I like your header btw!

  4. uff, jeg kunne lige forestille mig det lagt hen over hovedet mikkel! det ville se så fedt ud :-) og jeg kender godt det med noget nyt .. jeg har selv noget langt skødeløst hår ikke rigtig nogen frisure, og ja men jeg tænkte på om du ikke vil give mig et tip eller to til mit hår??
    du kan se et billede af mig her:
    http://www.redllips.blogspot.com
    Knus Cecilie..

  5. Sol

    Jeg gjorde faktisk præcis det samme da jeg i sin tid fik klippet pandehår, lidt ala det du har på billedet. Synes det er ret sejt at du lægger hår til alverdens ting! Efter jeg var hårmodel (det var forfærdeligt) for 3-4 år siden, har stort set INGEN måtte røre ved MIT hår :D

    http://www.echoesbysol.blogspot.com

Skriv et svar

