Cute Dress

Til Marc by Marc JAcobs event, faldt jeg over denne her super søde kjole fra samme mærke, og den er en del af SS10-kollektionen . Jeg er i sær vild med det draperede look den har og så syntes jeg generelt bare at den er alt for sommersød .. It’s a winner!

At the Marc by Marc Jacobs event last week i came across this cute dress from the same brand . The draped summery look is a winner in my book, and paired with a pair of matching stilettos it could defo be a winner at the Copenhagen Fashion Week’s lush parties in August!

4 kommentarer

Filed under fashion, Ikke kategoriseret, inspiration, News, trend

4 responses to “Cute Dress

  1. Så smukt – den vil jeg gerne eje :-)

    /C

  2. Havde jeg ikke svoret at jeg ikke ville købe flere stropløse kjoler før jeg blev “voksen” ville jeg helt bestemt begynde at lede desperat efter den kjole, for den er virkelig skøn! (:

  3. Josefine

    Åhh Mikkel, dejligt at du viser noget med farver!
    Jeg er en sucker for rosa, nude, beige, lys pink, hvid, creme og koral her til sommer.
    Den er dejlig :)

  4. ih, hvis jeg ikke passer på flytter ham Marc for alvor ind herhjemme. Smuk, smuk farve :)

Skriv et svar

