Marc Jacobs Bag

Jeg smuttede i går efter plænen, hen forbi Marc by Marc Jacobs forretning, hvor der var et lille cocktailparty i anledning af deres pris til DANSK Fashion Awards .. Marc Jacobs vandt nemlig prisen for årets bedste internationale designer .. Mange gange tillykke med det!

I forretningen faldt jeg over denne her super seje lammeskinds-taske . Ja der er altså eeeet eller andet med lammeskind og mig for tiden .. Måske er det fordi det er så blødt? Jeg kunne i hvert fald godt tænke mig denne her!

Og så rendte jeg forresten ind i Katrine der var så sød at tage billeder for mig . Det var det jeg viste i går! Tak Katrine!

Yesterday i stopped by the Marc Jacobs store to have a little drink, reason why? They we’re having a little cocktail-party to celebrate that Marc Jacobs won “Best International Designre” at DANSK Fashion Awards . In the store i came across this super cool bag in lambskin . There’s really something with me and lambskin right now . Weird fetisch huh?

6 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News

6 responses to “Marc Jacobs Bag

  1. marie

    jeg elsker den øverste taske. ved du, om den kan fås online nogen steder?

  2. Den har jeg gramset så meget på her i NY, og den er sååå lækker. Overvejer den seriøst som kommende taske.

    (daneinny.wordpress.com)

  3. Mai

    Hvad koster skønheden? :)

  4. Åh, så lækker den er ! :-)

    /Linda

  5. Tror ikke jeg ville kunne få mig selv til at købe den, for jeg kan forestille mig den er dyr, men nej hvor ville jeg gerne kunne gå rundt med den i hånden!

  6. Jeg har set den til ca. 500$ herover i NY – det er ca. 3.000 danske kr.

    Den fåes i flere modeller, og er fra Marc by Marc Jacobs.

Skriv et svar

