Outfit

Jeg kommer lige med en hurtig en til jer i farten inden jeg skal ud af døren . Jeg skal nemlig ud med Uffe til Bakken i Kødbyen . Det bliver simpelthen så sjovt!
I dag har jeg været til skole afslutning ude på Gymnasiet og så tog jeg ind i Marc by Marc Jacobs der holdte et lille event på grund af de vandt en pris til Dansk Fashion Awards .
Jeg ville bare vise jer mit outfit . Jeg prøvede nemlig Denim på Denim, og så flashede jeg den tee jeg lavede i går . Den viste jeg jer da overhovedet ikke, eller fortalte jer om . Nå men jeg bestemte mig meget pludseligt om t lave en Balmain look-a-like og jeg syntes resultatet blev meget godt!
Today it’s been my last day at school and that means serious drunkness, so i am a bit tipsy . Just wanted to show you my outfit for today with double denim and my new DIY Balmain Tee i mde yesterday . Already love it! Have a nice evening!
3 kommentarer

Filed under Mikkel

3 responses to “Outfit

  1. Hay dear blogger!
    How are you? I’m glad that I’ve visited this blog! She’s lovely.

    Please, check mine too & maybe we can follow eachother!
    You can also join my GIVEAWAY!
    Love, Cindy.

  2. Anso

    jeg elsker denim/denim looket. :)

  3. Nice. I just made a similar holey tee too… proving that Balmain’s was hardly worth $1500

Skriv et svar

