The day i became a denim boy ..

.. var i dag! Jeg var nemlig til PR-event i Wranglers butik i Magasin, og der var lagt godt op med sushi, cherry coke, og gaver! Jeg vil komme nærmere ind på selve eventet på et senere tidspunkt, men jeg ville da lige vise jer den gave jeg fik!

Vi fik nemlig lov til at vælge en ting i forretningen som vi bare måtte eje, og jeg valgte denne skønne denim-jakke efter meget diskussion med mig selv, og de andre bloggere .

Jeg har selv tvivlet på om hvordan og hvorledes jeg kunne hive den her jakke af, men jeg syntes sgu egentligt at det går ret godt . Jeg er i hvert glad for at jeg valgte den . Det slidte look skaber lidt et genbrugsforretningslook som jeg ELSKER! Hvad syntes i ? Er jeg en denim boy?

I was at the Wrangler store for a PR-event with sushi, Cherry coke, and gifts today and I’ll tell you more about the event later, but i just wanted to show you the gift i got . I got this super cool denimjacket with a perfect vintage feel . What do you guys think, am i a real denimboy?

9 kommentarer

Filed under fashion, Ikke kategoriseret, inspiration, Mikkel

9 responses to “The day i became a denim boy ..

  1. It’s great! I need a new one, I bleached and cut the sleeves off of my old one.

    Vincent
    http://cutknees.blogspot.com

  2. Hannah

    Defiantly a denim boy ! (;

  3. Kia

    PERFEKT vintage narkoman-look. Bedre end de der grimme skjorter du prøvede.. :)

  4. Laura

    Du er jo altid lækker ;)

  5. JAAA det er du – perfekt billede – lige til en Wrangler reklame ;-)

  6. cant wait to hear about the event x

  7. Michelle

    Du er helt sikkert en denim boy!
    Ih hvor det klæder dig!

    Fortsæt endelig.

  8. Monea

    Haha, helt enig med alt ovenstående.
    Virkelig frækt look. (+ at den coke gør alt for dit look!)
    Argh, gid man kendte nogle som klædte sig ligesom dig, så man lige kunne hoppe på dem!

  9. Pingback: FUCKSEXWEJUSTWANTCLOTHES | A QUESTION OF

Skriv et svar

