My H&M FAA Favourites .

Jeg var (som alle andre) også til release på Fashion Against Aids i går, og det blev ikke kun sent (klokken blev 4 før jeg lå i min seng) Men også hyggeligt . Jeg fik hængt lidt ud med alle bloggerpigerne, og jeg havnede i byen med Mille & Camilla . Dog ville jeg lige vise jer mine to favoritter i kollektionen . Min favorit i womens-kollektionen og min favorit i mens-kollektionen er derfor:

Det er selvfølgelig pallietjakken jeg bedst kan lide (tak Camilla for at lege model!), hvorfor? Ja man er vel homo . Nej, jeg kan faktisk bedst lide den fordi man fornyligt har set billeder af en pige i pallietjakke rundt omkring på nettet og det ser jo utroligt godt ud, og så syntes jeg at denne her har nogle super seje detaljer . Og i herrekollektionen er det militærjakken .. Ja, bare fordi jeg stadig godt kan lide den trend . Du kan finde kollektionen online eller i din lokale H&M fra nu af ..

I was also at the Fashion Against Aids release party yesterday, and i really like the collection, though these two things are my favourites . They should be available online and in your local H&M from today .

4 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Mikkel

4 responses to “My H&M FAA Favourites .

  1. Michelle

    Så var det dig jeg så derinde :-) skægt..
    Jakken klæder dig i øvrigt.

  2. love the sequins. i saw it the other day in the store.. i just wish there was on other color tied into that pinky bronze..

    xo

    ps.. LOVE your blog

  3. Eeeeeelsker herrehakken – er så træt af,
    at jeg ikke kan overtale min kæreste til den :-(
    SUK !!
    /Linda

  4. “Det er selvfølgelig pallietjakken jeg bedst kan lide (tak Camilla for at lege model!), hvorfor? Ja man er vel homo.”

    Hahaha, det er da hvad jeg kalder selvironi på allerhøjeste plan :-D Sådan!

Skriv et svar

