Streetstyle – Alexandra

Jeg spottede Alexandra her på strøget i går, og havde med det samme kriblen i fingrene efter at bruge hende til streetstyle . Det fik jeg så heldigvis lov til og her er resultatet!

Alexandra havde en super sej blå blazer på med lækre guldknapper og for at toppe det hele af havde hun denne super lækre clutch på armen også . Der er helt klart skarpe referencer til nogle billeder Acie tidligere har vist, og jeg må indrømme at ideen om den marineblå blazer lige er blevet solgt til mig!

I spotted Alexandra at Strøget yesterday and I immideately knew i wanted to photograph her . Alexandra wore a super cool navy blazer and to top it all of she had an amazing clutch on her arm . There’s really no reason for explaining why i like her style, she’s casual but cool at the same time!

1 kommentar

Filed under Streetstyle

One response to “Streetstyle – Alexandra

  1. Tine

    Hej Mikkel

    Fin blog:)

    Så lige at du er den heldige ejer af den taske, jeg bar må eje! Det drejer sig om Rawa Handbag fra Friis og Co. Ville høre om du kunne være interesseret i at sælge den? Jeg vil gerne give 299,- hvis den er i fin stand og er med sølvfarvede nitter.

Skriv et svar

