Outfit

Jeg er lige kommet hjem fra en hyggelig strøgtur med den kære Uffe, der skulle aflevere noget tøj tilbage hun have brugt til at style med . Jeg lokkede hende lige til at tage et outfitbillede af mig!

Rayban Sunglasses, Vintage Cardigan, H&M tee, H&M shorts & Converse

Jeg hev shorts’ne ud af skabet idag da jeg syntes at nu var det altså på tide . Det var også fint nok for det var faktisk overhovedet ikke koldt! Jeg har også haft min cardigang jeg købte i en genbrugsbutik for to år siden på . Den er jeg godtnok glad for!!

I went to Strøget today with Uffe to return some clothes she’d used for a stylingjob . I cranked out the shorts today, because the weather was really warm and then i got to use my navy-cardigan i bought in a vintage shop 2 years ago for the secong time . I really love it .

4 kommentarer

Filed under Mikkel

4 responses to “Outfit

  1. Uh det ser virkelig rart ud Mikkel. Jeg må dog indrømme, jeg havde ikke forestillet mig dig som typen i udtrådte converse hehe xD

  2. Mie

    Super fedt, jeg synes dine Converse er for lækre, perfekt slidte at se på!
    Jeg vover mig også ud i shorts i morgen, vi skal jo nyde solen og varmen imens den er her.

  3. Super nice outfit! du har god stil mikkel :)

  4. Sofie

    Hvis du spørger mig, er dét den eneste rigtige måde converse skal se ud. Fuldstændig udtrådte og decideret smadrede. Nice. ;)

Skriv et svar

