Clubmaster?

Jeg vil helt vildt gerne have et par clubmaster, og da jeg var i Rom sidste år samlede jeg disse super seje mælkeblå (i know, det er der ikke noget der hedder, men det er altså en blanding af blå og mælkehvid hvis det skulle være!) solbriller op på et marked, og jeg fik af vide af den rare gamle italienske mand at de var et par ægte håndlavede italienske briller . Hvad det så betyder er jeg ikke helt med på men fede det er de da!

Nu er sandheden så desværre at jeg ikek kan beholde dette par da de er købt til min veninde, og hun skal have overrakt dem ved nærmeste lejlighed, men derfor kan jeg vel stadig godt spørge om i syntes Clubmaster passer til mig? I like them!

When i was in Rome last weekend I picked up these cool Clubmaster-ish sunglasses on a market and the old Italian man told me it was handmade italian glasses . I really like the milk-blue glasses and i am sorry to say i can’t even keep them . Why? Well . They’re actually a gift for one of my dear friends, and I’ll will have to give them to her when i see her the next time . Even though i love them . But that doesn’t keep me from asking if you like the clubmaster-glasses on me, does it?

4 kommentarer

Filed under Mikkel

4 responses to “Clubmaster?

  1. Jeg synes de ser rigtig godt ud til dig (:

  2. Jeg synes jeg har set noget lignende i H&M’s mandeafdeling.. De er fede..

  3. De er super cool! Ser rigtig godt ud, Mikkel :-)

  4. SIKKE EN FANTASTISK FOTOGRAF! HOLD KÆFT HVOR SER DU GODT UD BABE ;)

    C

Skriv et svar

