BF

Jeg ville bare lige droppe forbi og sige godmorgen . Jeg har nemlig lidt problemer på computerfronten, men det er simpelthen fordi adapteren er gået i stykker . Så står du og skal sælge en HP-adapter, må du meget gerne lige maile mig ..

Nåmen jeg tog det er billede som Ida Filippa har inspireret mig til i går . Jeg syntes selv det er ret fedt!

Og hvis i kigger rigtigt godt efter kan i se mandslingen i baggrunden .. Sjovt ikke?

Just wanted to say goodmorning . I’m having some problems with my computer at this moment, but i hope to get it up and running soon again! Until then here’s a little pic i took yesterday . I think it’s pretty cool, and if you look closely you kan see a little piece of Mr. BF in the background!

7 kommentarer

Filed under Mikkel

7 responses to “BF

  1. Answer: Yes it will be really fun to see the continue. Oh! When will you see the movie then?

  2. Cookie Genocide

    Jeg har en HP strømforsyning/adapter.
    Men ved ikke om den passer til alle ?

  3. Ej har du? :) vil du ikke emaile mig et billede af den?

  4. jeg har også en, hvis det er…

  5. så må du også meget gerne smide mig en mail med et billede af den der opalder dippedut, hvis du får tid .

    Min mail er btw: mikkelradicke@gmail.com ..

    Knus

  6. Cookie Genocide

    Har sendt dig en email men på den du har angivet her på siden (boohyouwhore@gmail.com)

  7. har bare sendt på mikkelradicke@… :)

Skriv et svar

