Furry Boots

Det er en dårlig mandag i dag . Jeg er i hvert fald helt død og ulækker . Gaaaah . Men jeg ville lige smække de her dejlige pelsede stiletter efter jer . Der er lidt Acne Fall og Burberry Prorsum Fall over dem, men det er faktisk bare stille og roligt Friis og Co .

Selvom de minder lidt om nogle andre sko man har set, syntes jeg ikke det ligger for tæt op af . Faktisk syntes jeg at de her har en ret fed blanding, og jeg tror samtidigt på at pelsede højhælede sko bliver hooooot . I am a fan!

I hate mondays and i’m already all dead . I found these furry lovers at Friis & Co, and they’re also from the Fall-collection . They have some Acne Fall and Burberry Prosum Fall over them, but god they’re lovely anyways!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

