Wedgie Wedgie!

Jeg er SÅ død at man ikke forstår det, og jeg var så teenage-stiv og ulækker i går at jeg ikke engang tør snakke om det . Alt jeg kan forstå er at jeg er kommet fra Brøndby til Nørreport, med S-tog, uden at være helt sikker på hvordan . Jeg er ikke engang sikker på at jeg havde en billet med . Men det kan man jo ikke gøre så meget ved, især ikke når man ikke fik en bøde!

Nå men jeg ville lige vise de her tre lææææækre sko fra LD Tuttle som jeg er blevet lidt hooked på .. De er allesammen fra fall-kollektionen, og de er da for lækre .

Det er især dem i midten jeg er vild med, men de har også lidt minder fra Acne Fall sko som jeg godt kunne lide også . Du kan se resten af LD Tuttle’s Fall-kollektion HER, og pas nu på ikke at savle for meget på tastaturet . Det er vidst noget med at de ikke kan tåle det, så godt!

I was SO drunk yesterday and i don’t even now why, or how i got home for that sakes . All i know is that i woke up in bed, and that’s the important thing isn’t it! Well, just wanted to flash these crazy wedges from LD Tuttle’s Fall collection! My heart seriously skipped a beat when i saw them . They’re amazing . IO especially like the middle ones, and i actually think that they have some Acne Fall references .. But i loved that collection to so why not? . You can se the rest of the collection HERE, and watch out for your health, you might have a heartattack from hotness!

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “Wedgie Wedgie!

  1. wauw, jeg er helt vildt med den hæl! Det er som en wedge, sat oven på et plateu, men skomageren var skæv og ramte derfor ved siden af – love it haha xD
    De øverste er virkeligt skønne (:

  2. Jeg vil have dem alle ……. Overvejer i skrivende stund, om jeg mon har et problem ? :-D

    /Linda

  3. Sofie

    årh hvor er de fede! hvad står de til?

Skriv et svar

