Proenza Look

Jeg tror så meget på grunge lige for tiden, og jeg er kæmpe fan af det afslappede look som grunge skaber, samtidigt er jeg helt vild med det lidt grungede look der blev skabt på Proenza Schouler’s SS10-runway, og det vil jeg finde inspiration i . Måske allerede i morgen!

Det er især skjorterne hviklet rundt om livet jeg er vild med, og det har jeg allerede eksperimenteret med foran spejlet hvilket faldt ret godt ud til min fordel . Nu vil jeg se om jeg kan få det til at fungere, og så må jeg jo lige huske at dokumentere det til jer ..

I’m a firm believer in grunge, and there’s nothing i would love more than to have grunge come back and take over the world . I especially love the shirt around the waist look, which I’ve found especially great-looking in the Proenza Schouler SS10-runway show . This is what I’ll find my inspiration in . Maybe already tomorrow!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

